Μένουμε Σπίτι; Προσέχουμε την διατροφή μας

Μένουμε Σπίτι; Προσέχουμε την διατροφή μας.

Μπορεί το τελευταίο διάστημα να μένουμε σπίτι, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε να μένουμε σε φόρμα και στα κιλά μας. Η παγίδα του μένουμε στο σπίτι μπορεί να μας οδηγήσει σε υπερφαγία, ανεξέλεκτη κατανάλωση φαγητού και επιλογή φτωχών διατροφικών επιλογών όπως γλυκών ή «γρήγορου» φαγητού, κυρίως για συναισθηματικούς λόγους, π.χ νεύρα, θυμό και άγχος. Όλη η κατάσταση λοιπόν μπορεί να μας αφήσει με παραπανίσια κιλά και να επιβαρύνει την υγεία μας.
Ακολουθούμε λοιπόν γνωστά και σίγουρα food tips και παραμένουμε σε φόρμα

  1. Αν ήδη ακολουθούμε κάποιο πρόγραμμα διατροφής τότε συνεχίζουμε να το ακολουθούμε. Αν όχι, σχεδιάζουμε ένα πλάνο διατροφής, για μας και την οικογένειά μας, που μπορούμε να ακολουθούμε αυτές τις ημέρες ακολουθώντας τους βασικούς κανόνες υγιεινής διατροφής.
  2. Δεν τρώμε συνέχεια το ίδιο φαγητό κάθε ημέρα, φροντίζουμε να έχουμε ποικιλία στη διατροφή μας για να μην βαριόμαστε.
  3. Πρόσθεσε στα γεύματά σου σαλάτες οι οποίες θα ενισχύσουν τον οργανισμό σου με αντιοξειδωτικά. Οι συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις είναι άπειροι. Λίγο έμπενευση χρειάζεται.
  4. Περιορίζουμε τη ζάχαρη και τα τρανς λιπαρά – γλυκά, σοκολάτες, πατατάκια, τηγανιτά, μπισκότα κλπ. Φτιάχτε στο σπίτι “υγιεινά” γλυκά και ντιπ για να καλύψετε τις ανάγκες αυτές και για να έχετε και μαι έξτρα ασχολία.
  5. Μην ξεχνάς ποτέ να καταναλώνεις πολύ νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας, τουλάχιστον 1,5lt. Αποφεύγουμε να πίνουμε ροφήματα πλούσια σε ζάχαρη, αναψυκτικά και χυμούς φρούτων ακόμα και φρέσκους.
  6. Καθίστε στην τραπεζαρία ή γενικά σε τραπέζι για το φαγητό σας, μαζί με την οικογένειά σας. Αποφεύγεται να τρώτε όρθιοι ή μπροστά στην τηλεόραση.
  7. Περιορίστε ή αποφύγετε εντελώς το αλκοόλ. Αν θέλετε να καταναλώσετε αλκοόλ προτιμήστε το ξηρό κρασί.
  8. Προσπαθήστε να γυμναστείτε λίγο και γι αυτό προσπάθησε να κρατάς πρόγραμμα γυμναστικής. Όρισε συγκεκριμένη ώρα που θα τρως, που θα γυμνάζεσαι και θα κοιμάσαι.

Φροντίστε τον εαυτό σας για να προστατεύσετε την οικογένεια και τους συνανθρώπους σας. Μένουμε σπίτι; Μένουμε σε φόρμα.

Leave a Reply