Σε έναν μήνα αλλάξτε τη ζωή σας

Σε έναν μήνα αλλάξτε τη ζωή σας

Όλο το σχέδιο της αλλαγή της ζωής σας μέσα σε μία σελίδα, μέσα στο επόμενο άρθρο.

Κολλήστε το στο ψυγείο σας, βάλτε το στο αμάξι σας, ή κρατήστε το στην τσάντα σας ώστε να μην χάνετε την σειρά σας
Πλάνο ζωής.

Μας προτρέπει να ξεκινήσουμε αλλαγές ουσιαστικές στην καθημερινότητά μας και να γίνουμε περισσότερο fit αλλά και Happy! Αξίζει τον κόπο να διαβάσετε το παρακάτω πρόγραμμα, και ναι γιατί όχι, να το βάλετε σε καλή θέση στο ψυγείο σας έτσι ώστε να μην μπορείτε να ξεχάσετε καμία από τις συμβουλές που περιλαμβάνει.
4 βδομάδες είναι αρκετές για να νιώσετε καλύτερα.

1η ΕΒΔΟΜΑΔΑ – Καθαρίστε τον νου και το σώμα:

Αυτή η εβδομάδα έχει να κάνει με την απλοποίηση της διατροφής και του τρόπου ζωής σας. Καθαρίστε τα συρτάρια σας και ετοιμαστείτε για κάτι καινούριο.

ΦΑΓΗΤΟ: Οι αλλαγές που θα ακολουθήσουν θα απαιτήσουν μεγάλη ενέργεια εκ μέρους σας. Πιθανότατα, προς το παρόν κρατάτε το σώμα σας σε λειτουργία με αλκοόλ, τσιγάρα και βαριά, λιπαρά ή άλλα ανθυγιεινά φαγητά. Κάθε ένας μας έχει τις δικές του κακές συνήθειες που πρέπει να παραδεχτεί ή μάλλον να υπερνικήσει. Κόψτε τα επεξεργασμένα τρόφιμα και τα συνήθη ύποπτα για αύξηση βάρους, όπως γλυκά, αρτοποιήματα, αλλαντικά, καφεΐνη (;) και  αλκοόλ. Φάτε 5-6 μικρά  και προσεγμένα γεύματα που βασίζονται στα λαχανικά, φρούτα και άπαχες πρωτεΐνες.

ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Αγαπώ τα σπορ και για μένα είναι απολύτως απαραίτητα. Δεν σταματώ να επαναλαμβάνω ότι ένα καλά διατηρημένο και υγιές σώμα είναι σημαντικό για την πνευματική υγεία. Χρειάζεστε να γυμναστείτε όπως σας ταιριάζει καλύτερα. Ξεκινήστε το περπάτημα καθημερινά και εναλλάσσετε γιόγκα  με προπονήσεις ενδυνάμωσης.

ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ: Ξεκαθαρίστε τον προσωπικό σας χώρο. Πετάξτε τα όλα! Καιρός να τακτοποιήσετε κάθε γωνιά, τραπέζι και ντουλάπι στο σπίτι σας. Σκεφτείτε το: Κάθε ένα αντικείμενο στο σπίτι σας, ακόμη και το μικρότερο, όχι μόνο πιάνει χώρο αλλά καταβροχθίζει και ενέργεια από εσάς. Ξεκινήστε μια εβδομάδα με καθαρισμό του χώρου σας, αντικατάσταση τοξικών καθαριστικών με άλλα που είναι υπέρ του περιβάλλοντος και προετοιμαστείτε να ξαπλώνετε 10 λεπτά νωρίτερα κάθε νύχτα.

2Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ – Προχωρήστε ένα βήμα ακόμα:

Αισθάνεστε ήδη ελαφρύτεροι· κρατήστε τα πράγματά σας καθαρά συνεχίζοντας την «απεξάρτησή» σας και βρείτε τρόπους να ανανεωθείτε.

ΦΑΓΗΤΟ: Εάν θέλετε, ξεκινήστε να επαναφέρετε σταδιακά συγκεκριμένα τρόφιμα στην διατροφή σας και σημειώνετε πώς σας κάνουν να αισθάνεστε. Μην παραλείπετε γεύματα. Να θυμάστε πως το αλκοόλ, οι τηγανητές πατάτες, τα αναψυκτικά με ζάχαρη, τα έτοιμα φαγητά και το  junk food δεν έχουν θέση σε οποιαδήποτε διατροφή που να πιστεύουμε ότι είναι υγιεινή. Έτσι θα πρέπει να τα βγάλετε από την διατροφή σας. Επίσης, ελαττώστε την ποσότητα στο φαγητό σας και μην πάτε για ύπνο με γεμάτο στομάχι.

ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Επιμηκύνετε τους περιπάτους σας και ξεκινήστε να κάνετε λίγο τρέξιμο. Κινηθείτε όσο μπορείτε. Ανεβείτε σκάλες αντί να πάρετε το ασανσέρ ή  αρχίστε πρόγραμμα γυμναστικής στο γυμναστήριο.

ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ: Πάρτε χρόνο για να αποσυμπιεστείτε, να επικοινωνήσετε με ένα φίλο και αλλάξτε την απογοήτευση με την ευγνωμοσύνη. Θυμάστε πόσα χρόνια σχεδιάζετε να μάθετε ιταλικά; Πόσες φορές θέλατε να επισκεφθείτε φίλους σε άλλους τόπους; Πόσες αποφάσεις μεταφέρετε κάθε πρωτοχρονιά στην καινούργια λίστα με πράγματα που θα κάνετε; Πρέπει να υπενθυμίσετε στον εαυτό σας όλα αυτά που έχετε υποσχεθεί στον εαυτό σας και στους άλλους και να αποφασίσετε πως θα τα χειριστείτε.

3Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ – Οι στόχοι επιτυγχάνονται:

Αρχίστε να μετατρέπετε τις υγιεινές επιλογές σε συνήθειες όσο ορθοποδείτε στην υγιεινή ζωή και φτιάχνετε την διάθεσή σας.

ΦΑΓΗΤΟ: Ξεκινήστε να βάζετε στην ζωή σας υγιεινές συνήθειες που θα διατηρήσετε για πάντα επικεντρώνοντας την προσοχή σας σε θρεπτικές αλλαγές (καφέ ρύζι αντί για λευκό, ζυμαρικά ολικής αλέσεως). Χρησιμοποιήστε φρέσκα μυρωδικά και μπαχαρικά για να ενισχύσετε την γεύση χωρίς την προσθήκη αλατιού. Ίσως  πρέπει να ακούσετε το ίδιο σας το σώμα ή να συμβουλευτείτε διαιτολόγο.

ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Ξεκινήστε προπονήσεις για εκγύμναση του σώματος και του καρδιαγγειακού συστήματος. Από το περπάτημα και το ελαφρύ τρέξιμο μπείτε σε πιο γρήγορο τρέξιμο. Κάντε καταγραφή των επιδόσεών σας και προσπαθήστε για κάτι περισσότερο όσο περνάει ο καιρός.

ΖΩΗ: Κάντε αναδιάταξη της λίστας με τα πράγματα που πρέπει να κάνετε ώστε να μεγιστοποιήσετε τις προσπάθειές σας (και την ενέργειά σας). Ξοδέψτε χρόνο με ανθρώπους που σας δίνουν ενέργεια. Προσφέρετε κάτι καθημερινά. Εγκαταλείψτε  κάθε σχέση που αισθάνεστε ότι σας τραβά προς τα πίσω ή σας φέρνει κατάθλιψη. Μην μιλήσετε ξανά σε αυτούς που έχουν αρνητική ενέργεια ή  είναι εγωιστές. Εσείς δεν έχετε τίποτα κοινό μαζί τους. Μάθετε να φεύγετε μακριά τους και να λέτε όχι.

4Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ – Προχωρήστε στο όνειρο:

Ανεβάστε τον πήχη για την υγεία σας στην καθημερινότητά σας. Ο στόχος τώρα είναι να τον κρατήσετε εκεί.

ΦΑΓΗΤΟ: Βελτιώστε τις στρατηγικές της κατανάλωσης φαγητού. Κάντε μια «ευέλικτη» προσέγγιση στο φαγητό με 8 ή και περισσότερες μερίδες φρούτων και λαχανικών κάθε μέρα, υγιεινές πρωτεΐνες και περιστασιακά οργανικά, χωρίς ορμόνες γαλακτοκομικά ή κρέας. Το σημαντικότερο όμως από όλα είναι να αποφύγετε να επιβαρύνετε τον εαυτό σας με τοξίνες. Τρώτε ελαφριά, υγιεινή και νόστιμη τροφή. Θα είστε πιο ευτυχείς και με περισσότερη ενέργεια που την χρειάζεστε για να κάνετε μια δραστήρια ζωή.

ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Πιέστε τον εαυτό σας να αγγίξει τα όριά του και κάντε προπονήσεις που να καλύπτουν την εκγύμναση όλου του σώματος μαζί με πιο έντονο περπάτημα/τρέξιμο. Βάλτε πρόγραμμα στην άσκησή σας, καταγράφετε τα ρεκόρ σας κάθε μέρα.

ΖΩΗ: Κοιτάξτε αυτή την εβδομάδα τι θέλετε να πετύχετε τους επόμενους μήνες . Ξεχωρίστε έναν προσωπικό ή επαγγελματικό στόχο, βρείτε υποστήριξη και ξεκινήστε για την πραγματοποίησή του. Κάντε λίστα με τα πιο άπιαστα όνειρα σας. Αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου πράγματα να κάνω. Κάνω αυτήν την άσκηση συχνά και κάθε  φορά οι ιδέες μου γίνονται όλο και πιο γελοίες. Πρέπει να κάνετε ένα κατάλογο με όλα αυτά που ονειρεύεστε να κάνετε αλλά ξέρετε ότι ποτέ δεν θα γίνουν. Θέλετε να κάνετε το γύρο του κόσμου; Να τον κατακτήσετε; Ήρθε η στιγμή.

Leave a Reply