Πριν τον αγώνα, τα λόγια που δεν είναι περιττά.

Πριν τον αγώνα

Πριν τον αγώνα, τα λόγια που δεν είναι περιττά.

Μια μέρα πριν τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, και οι περισσότεροι δρομείς είναι έτοιμοι να ριχτούν στην μάχη. Τι μας είπαν όμως οι δρομείς που το έχουν ξανακάνει σαν τελευταίες συμβουλές, για να καταφέρεις και εσύ να τερματίσεις στον πιο δημοφιλή Μαραθώνιο;

1. Το λογικό. Κοιμήσου νωρίς και καλά πριν τον αγώνα. Για να είσαι φρέσκος και ξεκούραστος την επόμενη του αγώνα. Μην σε απασχολεί τίποτα – ούτε ο αγώνας – την ώρα που θα ξεκινήσεις να χαλαρώνεις.

2. Ετοίμασε τα ρούχα που θα φορέσεις για τον αγώνα από την προηγούμενη μέρα και φόρεσε τα κατάλληλα αναλόγως της πρόγνωσης του καιρού. Τα ρούχα και γενικά ο εξοπλισμός σου, πρέπει να σε βοηθάει και όχι να σε εμποδίζει στον αγώνα σου.

 

Στο τέλος, τα παπούτσια σου θα δείξουν το πόσο προσπάθησες.

Στο τέλος, τα παπούτσια σου θα δείξουν το πόσο προσπάθησες.

 

3. Ξεκίνα χαλαρός/ή και με τέμπο, προσπάθησε να μην λαχανιάσεις και ανεβάσεις παλμούς από την αρχή του αγώνα.

4. Καθόρισε το πρόγραμμά σου και τον τρόπο που θα αγωνιστείς, προγραμμάτισε πως θα τρέξεις την διαδρομή σου, που θα ανεβάσεις ρυθμό που θα χαλαρώσεις.

5. Βάζε μικρούς στόχους και ολοκλήρωνέ τους, μέχρι να φτάσεις και να ολοκληρώσεις τον μεγάλο στόχο του τερματισμού. Η επίτευξη των μικρών στόχων θα σου δίνει κουράγιο να συνεχίσεις.

6. Να κρατάς τον οργανισμό σου ενυδατωμένο πίνωντας νερό ή και ισοτονικά, όπου χρειάζεται. Διάβασε σχετικά ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ EthicSport.

7. Μείνε συγκεντρωμένος στον αγώνα σου. Μην παρασύρεσαι από τον ρυθμό των άλλων δρομέων, μην σου αποσπούν την προσοχή οι θεατές. Κράτα το ρυθμό σου και τις σκέψεις σου συγκεντρωμένες στο στόχο σου.

8. Στα ανηφορικά κομμάτια της διαδρομής και όπου αισθάνεσαι κάποια κούραση, μείωσε τον ρυθμό σου για να μην εξαντληθείς για να μπορέσεις να συνεχίσεις μέχρι το τέρμα.

 

Τελικά η ουσία είναι να διασκεδάσεις τον αγώνα.

Τελικά η ουσία είναι να διασκεδάσεις τον αγώνα.

 

9. Άκου το σώμα σου. Αν αισθανθείς δυσφορία, πόνο στο στήθος, στην πλάτη, ή έχεις ζαλάδες, ζήτα άμεσα βοήθεια. Το ίδιο κάνε και αν έχεις έντονους μυϊκούς πόνους ή τραυματισμό.

10. Δώσε τον καλύτερό σου εαυτό και ταυτόχρονα διασκέδασε τον αγώνα σου.

Leave a Reply