Πάμε για άλλον έναν γύρο

Πάμε για άλλον έναν γύρο;

Ο Ντην Καρνάζης (Dean Karnazes) είναι Αμερικανός υπερμαραθωνοδρόμος Ελληνικής καταγωγής. Ο Ντην Καρνάζης είναι επίσης επιχειρηματίας και συγγραφέας, αρθρογραφεί σε περιοδικά, ενώ ασκεί και φιλανθρωπικό έργο. Και ανάμεσα σε όλα αυτά, έτρεξε και από έναν Μαραθώνιο σε κάθε πολιτεία των Ηνωμένων Πολιτειών και αυτό το έκανε σε 50 συνεχόμενες μέρες! Ναι, αν δεν το καταλάβατε κάθε μέρα, επί 50 μέρες, έτρεχε και από έναν μαραθώνιο σε κάθε μια από τις 50 πολιτείες των ΗΠΑ!!!
Πολλά θαυμαστικά και δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, αλλά θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η καταγωγή του Ντην Καρνάζης είναι από την Αρκαδία και από την Ικαρία. Έχει τρέξει και άλλους αγώνες και άλλες μεγάλες αποστάσεις, αλλά τα τρία πενηντάρικα (50 Μαραθωνίους, σε 50 ημέρες, στις 50 πολιτείες των ΗΠΑ) είναι από τα πιο εντυπωσιακά.

Ο Ντην Καρνάζης είναι μια άλλη ιστορία, εσείς τι θα λέγατε ενώ έχετε τρέξει στον Μαραθώνιο της Αθήνας, Δευτέρα να ξεκινήσετε για έναν ακόμα γύρο; Μία ακόμα Μαραθώνας – Παναθηναϊκό Στάδιο Αθήνας. Μην το επιχειρήσετε, οι ειδικοί δεν το συνιστούν.
Αντιθέτως οι ειδικοί συνιστούν τρόπους για να ανακάμψετε και να επανέλθετε στα φυσιολογικά σας επίπεδα υγιείς.

Από την στιγμή που τρέξατε έναν Μαραθώνιο, έχετε κατακτήσει τον δικό σας προσωπικό στόχο, ηθική ικανοποίηση, καθώς και τον θαυμασμό των γνωστών σας και της οικογένειάς σας. Ταυτόχρονα όμως έχετε καταπονήσει στον μέγιστο βαθμό τον οργανισμό σας και κυρίως τις αρθρώσεις σας και θα πρέπει να ασχοληθείτε τις επόμενες εβδομάδες με το σώμα σας, να του δώσετε την ευκαιρία να αποκαταστήσει τις βλάβες και να αναρρώσει.

Αμέσως μετά τον τερματισμό από έναν Μαραθώνιο, μην σταματάτε να τρέχετε, μην σταματήσετε εντελώς για να ξεκουραστείτε, γιατί αυτή η ξαφνική αλλαγή στην κίνησή σας μπορεί να σας φέρει λιποθυμία λόγω πτώσης πίεσης. Συνεχίστε για μερικά λεπτά μετά τον τερματισμό με βάδην και επανέλθετε σε ηρεμία με αυτόν τον τρόπο.

 

Μετά τον Μαραθώνιο μην κάνετε διατάσεις, ρίξτε τους κρύο νερό και ξεκουράστε τα.

Μετά τον Μαραθώνιο μην κάνετε διατάσεις, ρίξτε τους κρύο νερό και ξεκουράστε τα.

 

Είναι σημαντικό, αμέσως μετά να καταναλώσετε ένα διάλυμα όπως το ΕthicSport Recupero Extreme®. Το Recupero Extreme® είναι κατάλληλο για να ενισχύσει την ανάκτηση ενέργειας μετά από έντονη σωματική άσκηση. Χάρη στην παρουσία των βιταμινών Β (Β1, Β6, Β12) και των ηλεκτρολυτών (Na, Ca, Mg, Κ), το Recupero Extreme®, συμβάλλει στη μείωση της κόπωσης, στη φυσιολογική λειτουργία των μυών και στο φυσιολογικό μεταβολισμό της ενέργειας.

Φροντίστε τα πόδια σας με μασάζ, ρίχνοντάς τους νερό και φέρνοντάς τα σε ανάρροπη θέση για ξεκούραση.

Την εβδομάδα που ακολουθεί ξεκουραστείτε, μην τρέξετε καθόλου για την ακρίβεια, αλλά η ελαφριά σας ενασχόληση με τον αθλητισμό θα προτείναμε να περιλαμβάνει μόνο κολύμπι. Οτιδήποτε έχει να κάνει με τρέξιμο, αυτές τις μέρες θα επιβαρύνει περισσότερο τις ήδη επιβαρυμένες σας αρθρώσεις.

Μετά από 7-10 μέρες μπορείτε να ξεκινήσετε και πάλι το τρέξιμό σας, ξεκινώντας φυσικά σταδιακά την αύξηση της έντασης της προπόνησής σας.

Leave a Reply